קבלה מעשית

1818da

אוצרות של ידע בצירופי אותיות וקודים של נוסחאות הניתנים להבנה על ידי יודעי דבר פותחים את עולם הזוהר לעיניי החכם .

בדרך הצופן ,הידוע לאנשים מעטים ניתן לגעת בכל תחום ועניין בחיי האדם ,החל מחיזויי דברים עתידיים (בין עם מדובר בכלל או בפרט) אחד הדברים שיש לבחון היטב לפניי העברת המידע או נקיטת פעולה דרך הקבלה זה נושא ההיתרים .

בעזרת האוצר הענק של הידע הנמצא ברשותי כמתנת שמיים , אין גבול למעשים ולחיבורים ,או לחילופין , פירוקים אותם ניתן לעשות בדרך הקבלה המעשית

. בכל שאלה הנשאלת בנושא של זוגיות ובקשות לנושא של החזרת אהבה, או התאמה זוגית הגבהת מזל , קשירת בוגד , הסרת קללות וכישופים , או יצירת הגנה מכל סוג שהוא ,תמיד חייבת לעמוד מול עיניי כדבר ראשון בחינת ההיתרים .

האם האינטרס שעומד מאחוריי הבקשה הוא טהור ? העוצמה העומדת בקבלה המעשית תלויה ועומדת בראש וראשונה על ניקיון הנפש של העושה כמו גם של המבקש (ולכן ישנם מצבים שלפניי בחינת יתרת ההיתרים יתבקש המבקש לעשות תיקון הדרך ) הצלחת העושה נשענת על , "עת רצון" ועל עוצמת האמונה והידע האבסולוטי בלחשים ובהיפוכיי התיבות .

קבלה המעשית היא לעצם העניין ,מיסטיקה יהודית . יודעי דבר ימצאו את התשובות ואת דרך העשייה בעולם הנסתר דרך הצופן של הנוסחאות והלחשים.

ישנם הגורסים שחוכמת סודי הסודות אסורה שתהייה נחלת הרבים וזאת משיקולים שונים .

אומר זאת בפשטות , לא מעט אנשים שעסקו ואו עוסקים בלחשים שלא למטרות טהורות ועל בסיס של ידע חלקי , נתפסו למצב של בלבול הדעת וגרמו הן לעצמם והן לאחר נזק בעיקר של הנפש , ולכן יש מקום להיזהר עד מאוד כשעוסקים בקבלה המעשית .

בחינת היתרים : בכל בקשת התערבות בחייו של האדם נדרשת בדיקת היתרים . בראשונה ההיתר הכתוב ביעוד האדם וקבלת רשות לעסוק בבקשה .

בחינת היתר נוספת נמצאת בניקיון הבקשה של האדם . והיתר אחרון ולא פחות בחשיבותו , האם מעצם העשייה של אותה בקשה ישנם גורמים מידיים שעשויים חלילה להיפגע

. לאחר בחינת כלל ההיתרים ישנו עוד דבר נוסף המחייב בדיקה , והוא השלכות לגביי התיקון אותו אנחנו עושים על ידיי הקבלה המעשית .

חיבור בן נפש לנפש ,מגנוט אהבות , החזרת אהבה בן אדם לאדם , קשירת בוגדים , נצחיות בזוגיות ,התאמה זוגית , הגבהת מזל האדם , הגנות וטיהור מוחלט מפניי מזיקים (מאגיה שחורה , קללות ועין הרע) בכל אלה , ועוד נושאים רבים בדרכו של האדם ישנן הפתרונות בקבלה המעשית וזה רק על קצה קצהו של העניין .

חשוב לציין שוב ושוב שיש לערוך בדיקת היתרים על ידיי המבצע של הלחשים ואו הטקסים בטרם נגיעה בדבר .

חוסר שליטה אבסולוטית בקבלה המעשית או חוסר ידע מקביל בשימוש בהיפוכיי התיבות ובלחשים , כמו גם בחומרים המשמשים את העשייה בבקשה להסב נזק .

לכן מאוד חשוב להתמצות בצורה יסודית וחלילה לא לעסוק בקבלה המעשית ע"י טיפ או שניים שאספתם מספר כזה או אחר .

עולם הזוהר הוא אוצר שאין להשתמש בו ללא למידה מעמיקה והכוונה , כי מהעבר השני של הרקיעים קיים עולם של תהומות השואבים את הסקרן שלא הקפיד בהגנות הלמידה .

טקסים קבליים הפותחים שערים (בכפוף "לעת רצון") לברכה והצלחה ב-זוגיות , שמחת חיים , שלום בית ,הסרת קללות וכישופים ,הסרת עיין הרע ועוד ועוד , הם בבחינת דברים הזויים לאנשים שאין בהם האמונה או לחלופין חסרי ידע בתורת הנסתר במיסטיקה היהודית הנמצאת ב קבלה המעשית ולכן יש חשש מה מהמסתוריות סביב הנושא .

לסיכום – אין דבר ביקום שהוא אינו בר ביצוע על ידי איש קבלה הנקי בנפשו