קמעות וחומרי קבלה

קמעות וחומרי קבלה מאת : דורון ארמוזה -איש קבלה , מתקשר ויועץ רוחני .

הצופן הקבלי הוא כלי רב עוצמות המורכב מכתיבה ורקיחת חומרים על פי הידע האישי של דורון ארמוזה מתוך חוכמת כוח ההתנעה בקבלה המעשית

החומרים הקבליים והשימוש בסודות הקבלה לכל תחום ועניין , החל מבקשות לפריון ,זימון זוגיות, הגבהת מזל , שלום בית וכו... הם בעצם כוח מתניע לאיחולי הנפש . החומרים הקבליים ועירובם ברקיחות של שמנים בעלי סגולות חזקות ובצירוף כיתובים ואוצרות ידע קדום השמורים אצלי, יוצרים את ההתנעה לעולמות נסתרים שעשויים לפתוח בפנינו שערים עליונים.

כוח ההתנעה על ידיי חומרי קבלה מהחי והצומח מחייב שימוש באלמנט בסיסי שהוא אמונה.

על מנת להפוך הלכה למעשה , ולהגיע בעזרת השם למשאלות הלב ,יש צורך בפעולה המורכבת משלושה רבדים :

אמונה בלתי מסויגת באלוהות ,התפילה והכרת התיבות וההיפוכים , והבקיאות בקבלה המעשית .

העשייה -המעשה עצמו ,שבאמצעות ידע הקבלה המעשית נוצרת ההתנעה של כוח הבקשה

ואחרון חביב אך בעצם ראשון הראשונים ,היחיד והבסיס לכל דבר , ה'''' . שהוא הוא המאשר , לתת או לשלול .שהרי מי אנחנו שנתיימר לכפות את רצוננו עליו.

יש לקחת בחשבון שמעצם הפעולה אותה אנו מבצעים בשילוב ההתנעה שבתפילה ,שימוש בחומרים ובכתובים, אנחנו צריכים לקבל בהכנעה מלאה את התובנה שהקדוש ברוך הוא , הוא הגורם המכריע באם לתת או לשלול את ההגעה למיוחל .

המעשה שלנו המחויב כאמור באמונה , ובחיזוק של חומרים מהחי והצומח , והידע שנמסר לנו ליצירת האנרגיה דרך הפעלת תיבות של האותיות (צפנים) , המגביהים את יכולתנו להגיע לשער ההצלחה המבוקש .

הצופן הקבלי (הנרשם על שם המבקש)הוא המפתח המתניע להגבהת יכולתנו כבניי אדם להגיע לשער ההצלחה המבוקש . הצופן נכתב על שם המזמין לבקשות שאינם מצריכים בדיקת היתרים , כשמאחורי כל צופן עומדת זכות ענק של קיום מצווה .

ישנו צופן אחד שאין רשות לבנותו ללא בדיקת היתרים וזהו , הצופן להחזרת אהבה !

הצופן מוצנע בתוך חומר בעל סגולות קבליות חזקות (כשם שתינוק נמצא ברחם אימו) ויתרת ההתנעה להגעה אל המיוחל תתבצע על ידי האדם המבקש את פתיחת השער. ושוב , לא לשכוח שהמאשר ואו השולל , זה ה'''' ,והפסיקה היא שלו ורק שלו !

כשאדם חדור אמונה ומחליט לעשות שימוש בהתנעת הצופן הוא מחויב בפסילת האפשרות של כישלון .

לסיכום , השימוש בחומרי קבלה ומוצריי קבלה , מגביה בצורה משמעותית את יכולתנו להגיע אל השער המיוחל , חציית השער אל המיוחל נתונה בידי הבורא , וכל המתחייב בשמו של הבורא בהצלחת המעבר טועה ומטעה.

טעמו וראו כי טוב ה''''